23. Detta skulle jag vilja utöva

Detta skulle jag vilja utöva handlar dagens bloggutmaning om.

Jag tycker att det är en ganska klurig fråga, men jag skulle nog ändå säga någon form av kampsport. Alltså kickboxning "på riktigt". Visst är det jättebra och jättejobbig träning som jag och Hannah kör, men jag skulle faktiskt kunna tänka mig och tävla i det i framtiden. Problemet är bara att man väldigt gärna vill ha en träningskompis som man funkar med och känner att man har roligt tillsammans med och så är det verkligen med Hannah :). Tyvärr blir det flytt till Gävle för henne efter skolan och jag åker förmodligen back to Stockholm. Lite jobbigt att träffas två gånger i veckan och köra kickboxning då :P. Så jag passar verkligen på och njuter så länge det varar ;).



En annan sport jag gillar är volleyboll, så det är också något som lockar. Vet inte om jag skulle vilja tävla i volleyboll, men det vore väldigt kul att vara med i ett lag och träna bara :).

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0