22. Min favoritfrukost

22:andra bloggutmaningen på ingång, nu är det bara 8 stycken kvar ;). Idag handlar den om min favoritfrukost!

Jag älskar frukost, det är det bästa målet på hela dagen. Varje kväll när jag går och lägger mig längtar jag tills jag får sätta mig och äta frukost i lugn och ro :).

Just nu varierar jag mellan två olika sorters frukost och jag tycker båda är jättegoda :).

- Den första är Havregynsgröt (med äppleskivor, kokosflingor, kanel och sojamjölk), 2 ägg och c-vitamin.

- Den andra är naturell lättyoghurt med hemmagjord kanelmüsli, 2 finn crisp med philadelphiaost och kalkon, 2 ägg och ABCDE-vitamin.


När jag inte äter efter mitt matschem älskar jag bröd, gärna grovt bröd med ost och marmelad på. Mums! Älskar även att äta frukostbuffé eller brunch, det är riktig lyx ;).

/E <3


Dags att avrunda kvällen! Blev jättesen middag (åt vid 22) och därför kan jag inte riktigt lägga mig ännu :(. Känner att jag är proppmätt fortfarande, men ska strax börja göra mig iordning för sängen :).

Imorgon är det morgonpromenad --> grupparbete hemma hos mig --> kickboxning --> mys-/slappkväll med fruktsallad!

Natti natti :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0