22 Februari 2011


Jabadabadooo, nu skiner solen :). Tyvärr är det minusgrader som vanligt, men jag håller ut...när februari månad är över, då vill jag ha VÅR och plusgrader. Ok?

Idag började jag min morgon kl 7. Hoppade i lite varma kläder och begav mig ut på en timmes powerwalk runt ån. Det var ganska kallt, men jag höll ett bra tempo och blev ganska snart varm :). Det var härligt att uppleva uppvaknandet av den här dagen. När jag började traska var det nästan lite mörkt fortfarande, men det blev ljusare under tiden jag gick och sedan kom även solen under de sista tio minuterna av promenaden. Härlig start på dagen som vanligt ;).

Jag har även hunnit duscha, klä på mig, äta en ordentlig frukost och börjat fixa med dagens matlådor. Nu ska jag bara scanna in lite saker åt Alex och Hannah på datorn, fixa det sista med dagens mat och sedan bege mig mot skolan. Somnade förresten kvart i elva igår, jag har blivit riktigt duktig ju ;). Så i natt blev det mer än 8 timmars sömn :D. Go me ;)!

Om ni inte redan sparkat igång den här tisdagen så gör vi det nu!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0