20 Februari 2011

Sparkade igång den här dagen med en lång powerwalk runt ån :). Det är superhärligt väder här i Linköping idag, bortsett från den extrema kylan förstås! Men det var som vanligt en väldigt bra start på dagen. Hade planerat en promenix med Louise, men eftersom hon hade så otroligt mycket plugg, fick jag gå med min vän Ipoden idag :P. Haha...



Igår hade jag en jättemysig kväll tillsammans med Mikaela :). Vi kollade på melodifestivalen (som var sämst!), prata massor och åt grönsaker med dipp! Jättetrevligt att lära känna den här underbara tjejen. Hon gick hem strax innan tolv och jag har alltid lite svårt att sova direkt efteråt, så först blir det datorn och sedan någon tidning i sängen. Så strax efter ett somnade jag...

Och det resulterade i sovmorgon idag :). Vaknade av klockan när den ringde vid 10, underbart! Det gäller att passa på nu för det blir tidig uppgång hela veckan, mycket i skolan. Och som sagt har jag varit ute och gått och fått i mig en sen frukost, mums! Planerna för dagen är att jag ska PLUGGA, styrketräna, gå en liten promenix till med Mikaela samt lägga mig tidigt.

Förresten, gjorde pizza igår. Så himla gott blev det! Slänger upp receptet på träningsbloggen snart.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0