2. I mina öron när jag tränar

Dags för andra frågan i bloggutmaningen som handlar om vad jag lyssnar på när jag tränar :).

Eftersom jag tränar ganska mycket pass blir det mycket låtar som ledarna själva valt, men när jag springer, kör gym eller är ute och går lyssnar jag på dessa låtar:

Far East Movement - Like A G6

Pink - Raise your glass

Mohombi - Bumpy Ride

Katy Perry - Firework

Jason Derulo - Ridin' Solo

Iyas - Solo

Mohombi and Lazee - Do it

Enrique Iglesias feat Usher - Dirty Dancer

Ke$ha - We R who we R

Detta är bara några av låtarna jag lyssnar på :). Har du något tips på bra träningslåtar får du hemskt gärna kommentera detta inlägget, har lite "låttorka" nämligen ;).

/E <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0