2 Februari 2011

Nu är jag PROPPmätt igen ;). Kan man verkligen efter en helg då man varit hungrig och sugen konstant bara helomvända och bli proppmätt av minsta lilla...Jag har ju inte ens haft tid att krympa magsäcken :P. Det är lite jobbigt att vara så mätt hela tiden och snart måste jag slänga i mig lite lunch också eftersom jag har skola senare.

Började morgonen med en powerwalk runt ån tillsammans med Hanny. Underbart att träffa henne igen <3. Var även superhärligt att solen lyser så fint över Linköping idag, då kan man ju inte bli annat än glad :D. Har precis tryckt i mig min frukost och efter tips från Alex har jag nu fått i mig två ägg istället för ett (viktigt med protein). Jag är som sagt mätt :P...skönt det i alla fall!

Dock är det lite jobbigt eftersom jag har en orokänsla i magen :(. Den går bara inte över. Det känns som jag är orolig och nervös för något, men jag kan verkligen inte komma på vad. Jättejobbigt! Hade även svårt att somna igår på grund av detta och vaknade ganska tidigt och har legat och vridit och vänt på mig. Vad kan detta bero på? Vill bara slippa ha ont i magen...


Provade Charlotte Perrellis proteinpulver igår och det var faktiskt ganska smaskigt!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0