19. Hälsa för mig

Hälsa för mig handlar dagens bloggutmaning om!

Jag är ju som ni vet (guud vad jag tjatar, sorry!) ganska extrem för tillfället. Jag äter minimalt med socker, proppar i mig grönsaker och frukt samt äter väldigt nyttigt i övrigt. Följer ett ganska strikt matschema, äter speciella tider och tränar mycket.

Men jag skulle nog säga att hälsa för mig är att må bra! Slippa ha några allvarliga sjukdomar, ta hand om kroppen genom att röra på sig och äta bra och näringsrik mat, sova ordentligt och unna sig saker ibland (som massage, en skål med godis, en efterlängtad fika eller bara ett härligt bad).

Hälsa för mig specifikt är att hålla uppe mitt träningstempo med 4-6 träningspass samt minst 3 powerwalks i veckan. Äta efter mitt matschema för att se att jag får i mig tillräckligt med fisk, protein, grönsaker, frukt och andra nyttigheter. Jag gillar att leva såhär, men jag kommer absolut inte alltid leva såhär! Jag längtar tills jag också kan unna mig godis, fika och efterrätt igen...bara 2 veckor kvar nu ;).



/E <3


Kommentarer
Postat av: Olaelena

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-19 @ 15:31:01
URL: http://olaelena.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0