19 Februari 2011

Det är -15 grader ute!!! Inte OK. Nu får vädret sluta hålla på, ena dagen är det "bara" -3 och andra dagen -15, är det -30 imorgon kanske?? Usch, hemska tanke! Jag bor faktiskt inte i Norrland, utan i Linköping. Jag HATAR kylan :(.

Gooood mooorning ;). Förutom att det är skitkallt så skiner solen och snön glittrar vackert utanför fönstret, men jag känner mig ändå inte så lockad av att slänga mig ut på cykeln för att ta mig till yogan. Dock är jag riktigt sugen på yoga, var två veckor sedan sist. Försöker köra varannan vecka, känns lagom och jag tröttnar inte då :). Bra variation till min annars ganska tuffa träning, men yoga är jobbigare än vad man tror.

Igår hade jag en extremt mysig kväll tillsammans med Hannah :). Stackarn var fortfarande förkyld, men som sagt så tog vi det väldigt lugnt och bara pratade, åt och kollade på film. Mötte upp henne strax efter förra inlägget och så gick vi till Salladsbaren och köpte varsin sallad. Gick till Hemköp och köpte med oss lite god frukt (passionsfrukt, granatäpple, banan, vindruvor, kiwi och äpple) som vi gjorde fruktsallad av. Avslutade med att hyra film, hyrde filmen Tusen gånger starkare. Sevärd film!



Vi kom igång med filmen runt halv elva :P. Vi fastnade med att prata, prata, prata efter middagen ;). Det är så typiskt oss, vi har alltid jättemycket att prata om :D. Det är så underbart! Känner mig verkligen hemma med Hannah <3.

Eftersom vi började kolla på filmen ganska sent, så blev det också sänggång ganska sent. Somnade inte förens strax efter ett...så i natt blev det inte alls lika mycket sömn som jag hade hoppats på. Men det gör ingenting! Ska powernapa under dagen istället ;). Nu yoga, sedan handla lite som fattas i kylskåpet, efter det blir det en "soft" eftermiddag med plugg, fix och powernap och ikväll ska jag försöka mig på att göra dinkelpizza. Lagom till melodifestivalen kommer Mikaela, så vi ska ha myskväll med grönsaker och dipp tänkte jag ;). Haha, lördagslyx för mig!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0