18. En fredagskväll unnar jag mig gärna...

Här får ni dagens bloggutmaning som handlar om vad jag helst unnar mig en fredagskväll :).

För tillfället så har ju jag ingått ett vad tillsammans med Hannah vilket innebär att jag varken får dricka alkohol eller äta något onyttigt (kakor, chips, godis, glass, läsk, snabbmat osv.), så jag unnar mig inte så mycket! Ibland händer det att jag slänger ihop en fruktsallad, en smoothie eller grönsaker med dipp. Nyttigt, men ändå lite fredagslyx ;).

När jag inte har ett vad med någon så är jag en riktig "godis-jåtta". Jag älskar lösviktsgodis och choklad :). Så det unnar jag mig gärna en fredagkväll framför en bra film! Eller kanske någon god efterrätt är inte heller helt fel ;).



Jag gillar även att gå ut och festa, saknar verkligen det nu! Vill dansa, dricka goda drinkar och umgås med mina underbara vänner. Så jag unnar mig gärna ett par glas vitt vin om jag ska ut och partaja :).



/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0