17 Februari 2011

Soooooooovmorgon :)!!! Det var så fruktansvärt skönt med sovmorgon idag. Det unnade jag verkligen mig själv efter alldeles för lite sömn under veckan. Som mest har det nog blivit 7 timmar den här veckan och jag fungerar bara om jag sovit mellan 8-9 timmar. Sömn är så otroligt viktigt, så det är något vi alla måste börja prioritera mer. Svenskarna sover alldeles för lite, stressar alldeles för mycket och äter alldeles för mycket "skit". Ta hand om er, vi lever bara en gång <3.

Aja, jag känner mig i alla fall utvilad och det känns megaskönt. Blir nämligen tidig uppgång de sista dagarna den här veckan, så det var verkligen välbehövligt som sagt :). 9 timmar fick jag ihop och kände verkligen att det gjorde gott för kroppen. Idag mår jag bra, känner mig inte hängig, ingen huvudvärk, ingen snuva och inget halsont. Så jag kör på träning ikväll, hoppas att det kommer funka som jag vill idag ;). Just nu sitter jag och inbillar mig att jag har ont i halsen...det är så psykiskt det där! För jag hade nämligen inte ont i halsen första timmen av min vakna tid, men såfort jag skrev till mamma att jag inte hade ont i halsen kändes det som jag hade det. Ska sluta nojja och träna på som vanligt :P.

Idag är det skola hela eftermiddagen och sedan hem för ombyte till träningskläder. Träningsplanerna för dagen är crosstrainer i 60 min :). Skönt att svettas ut det lilla viruset som ligger i kroppen och härjar :P. Men nu på morgonen ska jag läsa statistik, göra mig iordning, fixa mellis till eftermiddagen och dessutom äta lunch. Så eftersom jag tog sovmorgon är det inte överdrivet gott med tid, men jag sätter igång nu :). Hörs innan jag drar till skolan igen!



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0