16. Favoritlivsmedel

Dagens bloggutmaning handlar om mitt favoritlivsmedel...konstig fråga :P.

Hmm...jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den här frågan, men jag tolkar den väl precis hur jag vill (precis som jag gjort med de andra frågorna :P).

Jag väljer det livsmedel som jag känner att jag inte skulle klara mig utan och just nu är det faktiskt ägg.

Jag äter alltid ett eller två ägg till frukost. Jag är helt såld på ägg :P. Äter alltid löskokt ägg med salt och tycker att det smakar så otroligt gott. Jag tröttnar aldrig! Sedan tycker jag ägg är bra för att det mättar under en längre tid, det innehåller mycket protein och som sagt så är det väldigt gott :). Många äter ägg som lyxfrukost på helgerna, men jag har äggkokare, så jag äter ägg varje dag ;). MUMS!

Andra livsmedel som jag äter mycket av är lättkesella, kyckling, havregryn, köttfärs, frukt och grönsaker. När jag får i mig allt detta så tycker jag att jag äter ganska varierat, men självklart äter jag även mycket annat som jag inte rabblat upp ;). Jag ÄLSKAR mat!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0