14 Februari 2011


Vill börja med att önska er alla en glad och mysig alla hjärtans dag! Hoppas att ni haft en mysig dag :).

Själv har jag varit i skolan fram till tre och sedan åkte jag hem, vilade lite, åt mellis och kollade lite på tv. Har även hunnit diska och byta om till träningskläder. Snart bär det av till träningen, idag blir det medel 70 min. Var ett tag sen jag var på det passet, så det ska bli kul :). Vi är några stycken från klassen som ska ta sällskap dit, alltid trevligt! Ikväll ska jag ägna någon timme åt min träningsblogg som legat lite på is i några dagar, har massor av härliga inlägg att dela med mig av ;).

Så firar jag min alla hjärtans dag...romantiskt värre :P. Haha, så blir det när man är singel ;). Min första alla hjärtans dag som singel och det känns faktiskt helt ok :). Fick en liten present av mamma på posten (visar senare), så det gjorde ju den här dagen lite bättre ;). Ta hand om er och ta hand om era hjärtan!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0