13 Februari 2011


Det var inte igår ;)...Nu har min sötnos Emelie åkt tillbaka hem till Stockholm och jag försöker återkomma till vardagen :P. Vi har haft en riktigt mysig och lugn helg. Vi har hunnit prata ikapp oss lite om varandra, ätit god (men hyfsat nyttig) mat och mellanmål, gått lite promenader, tränat aerobics, haft "massagestuga", lagt ansiktsmask, gått lite på stan mm. Tänkte att jag slänger upp ett separat inlägg om vår helg lite senare ;).

Idag sov vi till strax innan tio och kände oss utvilade. Väldigt skönt! Åt en ordentlig frukost och gick sedan en liten promenad genom Linköping för att visa staden lite mer :). Dessutom var det soligt och fint, då gäller det att passa på. När vi kom hem åt Emelie lite lunch och sedan vinkade jag av henne vid tåget. Kom hem och fixade med lite på datorn, åt lunch och åkte sedan iväg på Stationsgympa 70 min. Det var skönt att träna, men hade hellre gått på kickboxningen...men det var bättre än ingenting ;). Har bara varit hemma en stund :). Hunnit få iväg ett viktigt mail, ätit lite havregrynsgröt samt diskat. Snart ska jag sätta igång middagen och hoppa in i duschen. Ikväll blir det kvällsshopping på Ica Maxi, gillar verkligen att handla där på kvällen.

Vad har ni sysslat med denna söndag?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0