11. Favoritkonditionsträning

Bloggutmaning nummer 11 handlar om min favoritkonditionsträning.

Eftersom jag gillar att variera min träning och köra både kondition och styrka är det svårt att välja ut en favoritform. Måste jag ändå välja får det bli löpning.


Svettig och GLAD efter en härlig löprunda!

Just nu ligger min löpning lite på hyllan eftersom det är snö och is utomhus. Jag älskar att springa utomhus, variera miljö, få frisk luft, lyssna på bra musik och kämpa mig igenom milen :). Men att springa på löpband inomhus är ju så extremt tråkigt, jag pallar det inte längre :P. Så därför försöker jag köra Crosstrainer 60 min varje vecka för att få in någon form av "löpning". Såfort snön och isen försvinner kommer löpardojjorna på och jag ska börja träna ordentligt inför Göteborgsvarvet!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0