10 Februari 2011


Vad superduper härligt att vakna till ett vitt Sverige...NOT!!!! Det regnar snöblandat regn ner på marken, termometern visar minusgrader och jag vill bara krypa tillbaks i sängen och sova bort den här dagen :(. Trodde ärligt att våren var på väg :'(.

Aja, jag ska inte deppa ihop totalt här nu. Jag ska nämligen byta om till lite träningskläder och sedan gå förbi solariet och sola en stund. Efter det ska jag cykla vidare till gymmet och träna axlar, rygg och mage. Ska blir riktigt härligt faktiskt :). När det är klart blir det hem för lunch, kanske läsa några sidor i boken och dusch såklart. Men jag ska försöka klämma in något inlägg igen innan jag åker vidare till skolan, för ikväll är jag busy busy ;).

/E <3

Kommentarer
Postat av: Jonasvanessa

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-05-23 @ 10:20:36
URL: http://jonasvanessa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0