10. Då mår jag som bäst

Då var det dags för den tioende bloggutmaningen som handlar om när jag mår som allra bäst!

Det finns många situationer som jag mår väldigt bra i, så jag tänkte slänga upp de situationer då jag mår allra bäst ;).

Jag mår som bäst...

När jag är tillsammans med mina nära & kära. Min familj, mina vänner och min släkt betyder allt för mig. Jag älskar dem över allt annat <3. Ett liv utan dem vore inget liv alls!

















Och alla ni som inte är med på bild...NI VET ATT JAG ÄLSKAR ER MED <3 (orkade inte leta fram mer bilder bara :P).

När jag tränat ett riktigt tufft pass och är rejält svettig och glad efteråt! Älskar verkligen känslan efter ett pass som känns sådär ASbra ;).

När jag klarat en tenta, dugga eller liknande. Då är jag stolt över mig själv och känner att jag lyckats med något bra och betydelsefullt för mig.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0