1 Februari 2011


Fotograf: Sofie :)

Nu har jag precis ätit upp min goda (och nyttiga) frukost. Började min morgon genom att gå en powerwalk runt ån tillsammans med Hannah :). Det märks att vi inte träffats på några dagar nu, hade mycket att prata om ;). Det är alltid roligt att träffa henne, man blir så glad! Vi hade lite svårt att slita oss från varandra då vi hela tiden kom på nya saker att prata om, men tillslut var vi hungriga och det var dags att äta frukost. Vi får prata mer ikväll och imorgon kväll ;).

Har satt igång första maskinen med tvätt för dagen och tänkte alldeles snart sätta igång med läsningen. Ska läsa lite och sedan ska jag även ta pauser då jag tänkte dammsuga (blir så grusigt här hemma under den här perioden), äta lunch och allt annat som ska fixas :). Ikväll är det som sagt kickboxning som gäller, sjukt taggad!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0