Spöken?!?!?!?!

Tror ni på spöken?

Jag har nog alltid trott att det finns någonting, men inte riktigt spöken på det sättet. I alla fall inte spöket laban-spöken som går runt och ser ut som lakan med ögon :P eller riktiga människor som när man rör dem åker rakt igenom med armen, alltså sånt man ser på film. Jag kan nog tänka mig att det finns spöken som stänger dörrar, öppnar lådor och flyttar möbler, men att de inte syns. Jag har aldrig varit med om något själv sådär och jag tror ganska mycket på sådant jag ser och hör.


Njaaa...

Jag skriver detta i och med det Tyra skrev på sin blogg igår. Jag fick rysningar. Men jag gissar fortfarande på att det är tv:n som speglar sig i tavlan. Någon kommenterade att det var en tjej i 90210 som ser ut så och hade samma tröja på sig, så det är säkert så det är. Men vid första anblicken får man ju lite panik, hur kan man lyckas fotografera just det ögonblicket?

Aja, tycker bara att det är en intressant diskussion. Vad tror ni? Är det ett spöke? Tror ni på spöken? Hit me!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0