Sommarvärme!


Vilken härlig värme det varit ute idag, termometern visar fortfarande tvåsiffrigt! Hoppas bara det håller i sig, för det är så underbart att inte behöva ha tröja under vårjackan eller behöva ha vantar, mössa och halsduk på sig. Våren är häääär och jag älskar't!

Hur mår ni ikväll? Jag känner mig sådär härligt seg efter min löprunda. Sitter nu nyduschad och lagom mätt i soffan och kollar på tv :). Ska snart borsta tänderna och diska undan middagen. Tänkte kliva upp tidigt imorgon och bege mig ut på veckans första morgonpromenad. Lite sol och värme då skulle inte sitta helt fel ;). Sedan blir det plugg i skolan hela långa dagen, känns mindre roligt, men det måste göras. På kvällen är det dags för kickboxning igen och efteråt följer Hannah med mig hem för middag och lite Desperate Housewifes. Mysigt!

Förresten hade jag ju tänkt sola lite på takterassen idag, men jag är så förbaskat seg med att komma iväg. Så när jag väl kom iväg var klockan nästan fyra, sedan var jag en stund på biblioteket och letade böcker för att sedan gå vidare och handla mat. Tog mig en timme och tjugo minuter från att jag gick tills jag kom tillbaka, så då var det ju redan kväll :P. Aja, hoppas på fler chanser under veckorna som kommer. Framförallt på Gotland :). Vågar man hoppas på bikinipremiär under påskhelgen :P?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0