Sommar 2011

Mina planer för sommaren är inte överdrivet många, men dem som finns är UNDERBARA :D.

- Flytt från Linköping och sedan examensmiddag i Trosa med dem närmaste på lördag den 11/6 :D.

- Ett långt midsommarfirande tillsammans med några tjejkompisar från torsdag den 23/6 till söndag den 26/6. Det blir midsommarbuffé, party, sightseeing i Stockholm och förhoppningsvis sol och bad :).

- Gotland under hela v. 26 och halva v. 27.

- Jobba halva v. 27 till och med v. 31. Ledig helger och kvällar :).

- Under mina lediga helger har jag bland annat en helg i Mariestad (hos Angelica och Mikaela) planerad, skulle även vilja ta mig upp till Hannah och Gävle en helg också! Sedan blir det nog picknick och strandmys med Emelie någon/några helger och mys med alla andra Stockholmstjejer <3.

- Förhoppningsvis Gotland v. 32 igen, då med någon/några tjejkompisar. Inget bestämt ännu, men jag håller tummarna :).



/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0