Snygg!

 
Japp, idag kände jag mig riktigt snygg i min matchande löparoutfit. Vad tycks? Byxorna och överdragströjan hör ihop och jag tycker det är en väldigt snygg outfit att springa i ;). Skönt att man kan kompensera vätskebältet lite, jag vet inte hur många som flinar eller skrattar när man går/springer förbi med det där himla bältet. Som Richard sa, människor tycker tydligen att det är roligt när man försöker vara något sådär seriös med sin träning och jag kan bara hålla med honom. Jag skiter egentligen i sådana människor, men jag förstår bara inte varför det är så lustigt? När jag ser någon med vätskebälte blir jag imponerad och tänker bara att den personen är duktig som förmodligen springer långt! Man ska ha positiva tankar om folk, inte klanka ner. Världen blir inte bättre av det ;). Min outfit går att köpa på Stadium :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0