Skadad


Visst ser det trevligt ut? Detta åstadkom jag under min löprunda idag, bra jobbat Elin. Vill ni veta hur det gick till? Jo, jag har ju långa löpartajts på mig när jag springer och längst ner på dem finns det en dragkedja. Den här dragkedjan brukar jag vanligtvis inte känna av, men idag hade den åkt upp lite och låg och skavde. Envis som jag är vägrade jag stanna och tänkte att lite ont har ingen dött av :P. Men när min sensor till Ipod+Nike slutade fungera efter 9 km (igen!!!), så böjde jag mig ner för att fixa den och såg då BLOD på mina nya skor :(. Typsikt mig alltså! Jag har använt mina nya löparskor två gånger och första gången regnade och jag smutsade ner dem med lera och nu blod...vart ska det här sluta? Som tur var fick jag bort blodet på skon med kallt vatten och salt, eller i alla fall det mesta av det :). Alltid något ;). Nu har jag ont på baksidan av foten :(...

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0