Say OMELETT ;)


Till lunch idag blev det omelett med tomater, kalkon och fetaost :). Mumsigt och mättande! Jag har ju glömt att berätta en sak för er, som om ni nu skulle vara intresserade, men i alla fall, jag har slutat med mitt matschema. Jag gick från att strikt följa matschema och räkna kalorier till att följa matschemat hyfsat och nu i princip utesluta schemat helt. Jag funderar ut i förväg vad jag ska äta till lunch och middag, till frukost och mellanmål får det bli det jag är sugen på :). Jag äter ju fortfarande väldigt nyttigt och mina mellanmål består mestadels av makrill i tomatsås på knäckebröd, turkisk yoghurt med müsli och kokosflingor, frukt, lättkesella med fun light och bär mm. Så det blir ju aldrig en kanelbulle eller godis till mellanmål ;). Jag är ju inställd på att komma i ordentlig form till Göteborgsvarvet, som för övrigt är om 3 veckor! Önska mig lycka till.

Alldeles strax ska jag fixa lite saker med uppsatsen innan jag cyklar iväg till gymmet. Har hunnit planera, strukturera och läsa igenom under morgonen, så nu känner jag att jag har koll på läget ;). Vad har ni sysslat med?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0