Paket till mig :)

Sitter just nu och tittar på Trinny and Susannah stylar om Sverige. Jag har sett några av deras program tidigare och jag gillar verkligen sånna där "gör om mig"-program :). Så roligt att se hur fina dem blir, vilket självförtroende dem får och hur glada dem blir. Underbart med feelgood program!

Satt i biblioteket ett tag till efter lunch och sedan gick jag och hämtade ut ett paket på posten. Mina varor från Gymgrossisten kom idag :).

Vill ni se vad paketet innehöll kan ni kika in på min träningsblogg om en stund :). Efteråt blev det mellis och chill i soffan innan jag kom ut på min löprunda. Ni ser ju hur det gick med foten i förra inlägget, men rundan gick helt ok i och med mina tunga ben från kickboxningen igår. Läs mer på träningsbloggen om en stund! Nu ska jag kolla klart på programmet och sedan fixa lite innan jag går och lägger mig. Sov gott sedan :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0