Motivation?

Kan någon vara snäll och skicka mig lite motivation tack ;). Det är fruktansvärt segt att sitta inomhus framför datorn och söka artiklar, försöka formulera en intervjuguide och leta böcker när termometern visar att det är 17 grader varmt och sol utomhus! Inte ok när man måste plugga :(. Nu har jag i alla fall suttit ett par timmar och skrivit, letat och läst. Dags för lunch :).

Efter lunch tänkte jag gå en runda till biblioteket och låna två böcker för att sedan gå vidare till affären och handla lite mat. Om solen fortfarande är framme efter det tar jag nog med mig böckerna och en termos med te upp på takterassen för lite solande. Det gäller att passa på när möjligheten finns, imorgon blir det förmodligen skola hela dagen och på onsdag ska det regna!


Detta lockar betydligt mer än att sitta inne framför datorn och söka artiklar...

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0