Mätt så in i norden...


Jag fortsätter tjata, men vilken UNDERBAR dag det har varit idag! Jag försöker bortse från "stormen" som är utomhus :P. Solen har visat sig i princip hela dagen, temperaturen har varit behaglig och jag har känt mig pigg och glad. Aa, förutom när jag satte mig i bussen till Norrköping förstås. Snacka om att jag blev trött, brukar ha väldigt lätt för att somna på tåg, bussar och i bilar...:P. Annars har det varit en BRA dag!

Jag kom hem för en stund sedan och har hunnit uppdatera mig lite på internet, viktigt viktigt ;). Har varit i skolan en stund idag och diskuterat det fortsatta arbetet med c-uppsatsen tillsammans med Ameli, kommer nog bli bra det här :). Sedan åkte vi som sagt till Norrköping och träffade vår kontaktperson. Kan sammanfatta det med att hon verkligen var en person i min smak :). Lätt att prata med, trevlig och hjälpsam! Skönt det. Ser fram emot att få intervjua folk där, hoppas bara de är lika trevliga ;). Slumrade till en stund på bussen och har varit riktigt seg efter det.

Sitter nu och försöker TAGGA. 15 km löprunda står på schemat och jag kan ju inte direkt säga att jag längtar ihjäl mig :P. Försöker att peppa mig själv genom att lyssna på bra musik, dricka Celsius ("sparkling cola" dricker jag idag, riktigt god!) och blanda sportdryck. Idag ska jag leka nörd igen och springa med vätskebälte, hoppas inte att jag stör mig lika mycket på det idag :P. Tänkte inte fylla flaskorna helt, utan ta två flaskor halvfulla med bara sportdryck. Blir nog bra ;). Det lilla problemet nu är att jag är så förbaskat mätt. Jag åt senast för två timmar sedan och det känns som jag åt för tio minuter sedan...störande! Får peppa mig en stund till, det värsta som finns är att springa när man är proppmätt.

Återkommer med information om allt sedan! Ha det fint :).
/E <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0