London


Då var det bokat! Nu är både flygresa och hotell fixat och den 14 maj drar jag till London för en härlig weekend :). Hur underbart som helst. Bara fyra veckor kvar, sedan drar vi och gör London osäkert ;).

Resan har varit planerad sedan lång tid tillbaka och egentligen skulle vi åkt i höstas, men eftersom det var lite terrorvarningar och sådant då vågade vi inte åka, men nu blir det äntligen av. Kommer förhoppningsvis vara riktigt fint väder där också, blir härliga promenader genom staden :D. Jag har varit i London en gång tidigare i mitt liv och då var jag endast sju år gammal. Min pappa och jag var på weekend då och jag kommer ihåg att det jag tyckte var bäst med hela resan var att äta godis och kolla på tv i hotellrummet :P. Hahaha...denna gång hoppas jag att jag tycker något annat är roligare ;).

Vem ska jag åka med då? Jo, självklart med min underbara Ellen <3.

Hahaha...vi kommer få det så himla bra! I know it! Shiiiit vad jag längtar. Det kommer bli lite Starbucks, lite Primark, lite Topshop och lite Madame Tussauds :). Kan det bli annat än toppen?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0