Kvällsshopping :)


Idag var det lite kvällsshopping med Mikaela som stod på schemat :).
Först for vi en sväng till Ö&B där jag köpte sånt roligt som duschkräm, body lotion och deo. Dem hade mina favoritprodukter och en i en mycket större förpackning, då gäller det att passa på ;). Efter det bjöd jag Mikaela på middag inne på Ikea, lyxade till det med en kycklingtallrik. Mums! Avslutade shoppingen med storhandling på Ica Maxi, mitt kylskåp ekade verkligen innan. Idag var nog första gången på länge som jag handlade mat och tycker jag kom riktigt billigt undan :). Fick ordentligt med mat för pengarna, hade tur med erbjudanden och kuponger denna gång. Ibland ska man ha flax!

Nu på kvällen har jag haft Desperate och BB på i bakgrunden samtidigt som jag pratat lite med sötnosen på skype och fixat med c-uppsatsen. Imorgon är det dags för dubbelintervjuer, en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Ska även packa ner träningskläder och bege mig mot gymmet direkt efter vi varit i Norrköping. Blir antingen Step eller Medel 70, lite beroende på vad jag hinner och känner för :). Vad ska ni syssla med imorgon?

Måste även kommentera löprundan idag...usch, jag ska ALDRIG mer springa när det är såhär varmt. Mitt på dagen i stekhet sol, det var extremt jobbigt! Tyvärr är min starttid på Göteborgsvarvet 14.30, så det är bara att vänja sig :(. Ska nog ändå köra under kvällar framöver om värmen håller i sig, var nästan lite rädd att jag skulle svimma idag. Nu ska jag krypa ner med nya tidningen Wellness (från Aftonbladet) och sova min skönhetssömn.

Hörs imorgon sweeties!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0