I <3 Pink


Detta budskapet stämmer ganska bra in på mig under denna period. Detta fina linne fick jag från Ellen för ett tag sedan, perfekt att promenera och sova i ;). I <3 Pink står det på den och jag har märkt att jag är väldigt rosa just nu. Jag dras till allt som är rosa :P. Mina nya löparskor har rosa detaljer, min nya löpartröja är rödrosa och mina nya löparbyxor är svarta med rödrosa detaljer. Jag älskar't! Och det som var ännu mer passande var ju att min Onepiece var knallrosa, hur underbart som helst :).

Enligt många av mina vänner är jag nog väldigt rosa. Skulle dem beskriva mig med en färg så säger nog de flesta rosa, för jag har alltid haft en del rosa plagg. Min favoritfärg är blå och mörkblå, men jag gillar även rosa skarpt ;). Har varit ute ur min rosa period ett tag och skaffat mig kläder i svart, vitt och andra färger istället, men nu ska det spanas efter knalliga rosa linnen och toppar, framförallt i London :).

Vilken färg är du?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0