Fruity love fruity

Precis lika chockad som igår är jag nu över att klockan redan är 16. Varför måste tiden gå så himla snabbt jämt? Jag har i och för sig hunnit med att skriva en del till c-uppsatsen, men har lite kvar innan jag kan "packa" ihop för dagen. Har även hunnit med en del annat jag skulle göra och tänkte nu ge mig ut på en kort och ganska lugn promenad i det varma vädret :). Solen visar sig till och från och jag känner att lite frisk luft inte skulle skada. Hjärnan behöver syre och vardagsmotion. Ikväll är det Sveriges mästerkock på tv igen, gillar verkligen det programmet :). Grym onsdagkväll med andra ord!

Nu en promenix och sedan fortsätta med pluggandet, städa och göra müsli. Hörs :).


Springer runt i mina nya mjukisbyxor som det står "fruity love fuity" på :). Älskar att springa runt hemma i mjuka kläder, osminkad och glasögon på!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0