FiNiTo


Finito, done, klar!
Sista seminariumet är avklarat och nu finns det ingenting mer obligatoriskt att göra. Lycka eller vad? Jag har ingenting som släpar efter mig, så nu är det bara all in som gäller när det kommer till c-uppsatsen. Jag och Ameli satt kvar en stund efter seminariumet och planerade den kommande veckan, kommer nog bli bra det här :). Dock tar det nog mycket mer tid än vad man tror, men grunden vi byggt upp kommer nog fungera ganska bra ;). Svårt att säga i nuläget, men vi kör igång ordentligt nästa vecka. Önska mig (oss) lycka till :).

Har även lite roligheter att se fram emot under de kommande helgerna i april, så det gör inte saken sämre :D.
- 8-10 april kommer Ellen till Linköping och hälsar på :). Då blir det promenader, styrketräning, god mat, partaj, shopping och bara mysa med varandra <3. Ellen gumman, du är så välkommen! Bara en vecka kvar idag!
- 15-17 april är det jobbhelg, men jag har lyckats fixa så att jag jobbar ganska bra tider :). Detta eftersom jag ska umgås med Hannah under helgen, vi ska ha myseftermiddag/kväll på lördagen och sedan ska jag sova över hos henne <3. Superdupermysigt! Längtar :).
- 20-26 april är det "påsklov" och jag ska åka över till Gotland för att fira påsk med familjen och farmor och farfar :D. Älskar Gotland, älskar påsken och älskar familjen <3. Det kommer bli så himla underbart!
- 31 april-1 maj är det jobbhelg igen och jag kommer nog inte göra annat än att jobba. Det är ju valborg, men jag har ingen ångest över att skippa det i år :). Får ju fira ordentlig midsommar istället.

Alltså underbara fantastiska april, det kommer bli en perfekt månad! Nu kör vi ;).

Ska snart ge mig iväg till Netto innan klockan blir för mycket, ska ju köpa fredagsgodis ;). Viktigt viktigt! Har fått i mig lite lunch i form av min goda tacopaj och sen stor sallad till det. Så nu är jag mätt...ska nog äta lite kesella innan träningen idag eftersom jag inte kommer orka trycka i mig två tonfiskmackor så när inpå lunchen. Tur att man kan variera sig lite då ;). Kanske ska slänga med mig tonfiskmackor under högskoleprovsjobbet imorgon, så får det nog bli.

Hörs senare sweeties!
/E <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0