15 April 2011


Låååååååång dag idag! Klockan är snart 01 på natten och jag är fortfarande vaken. Detta beror givetvis på att jag har jobbat kvällspass på jobbet idag, jobbade 17-24. Så nu är jag uppe i varv och inte alls speciellt sugen på att gå och lägga mig :P. Vad gör ni denna fredagkväll? Är det party eller fredagsmys som gäller? Eller jag gissar på att vissa av er säkert redan ligger och sover gott :)?!

Jag började min morgon ganska tidigt med en morgonpromenad i solen tillsammans med Hannah :). Underbar start på dagen! Efter det cyklade jag iväg till skolan för möte med vår handledare och lite kort grupparbete. Sedan blev det snabb cykel hem och tagga inför dagens löprunda (körde löprundan idag istället för igår, körde styrketräning igår). Sprang i rydsskogen idag, 2 x 5km och 1 x 2,5 km + innan och efter, så totalt 15 km :). Kändes bra idag, var pigg i huvudet och kroppen hängde med bra. När jag gick hemåt sedan efter rundan så var jag otroligt svettig, människor kollade på mig som jag var ett ufo eller något :P. En gubbe till och med stannade sin cykel för att titta på mig?! Har dem aldrig sett en hurtig och svettig människa förut eller?

Efter den härliga löprundan blev det en snabbdusch och påfyllning med proteinshake och havregrynsgröt. Sedan blev det en kort runda till Stadium för att köpa en löpartröja :D och efter det vidare till jobbet. Och nu är jag hemma :P! Det var alltså min dag...lite väl stressig för min smak, men jag är ändå nöjd.

Imorgon ska jag upp vid åtta och åka iväg för att träna yoga med Hannah innan jobbet. Jobbar bara 12-16 imorgon vilket är skönt :). Efter det ska jag hem till Hannah där vi ska gå promenad, äta middag och ha myskväll. Ska även sova över där :). På söndagen är det jobb igen, men då mellan 11-16 och efter det blir det hem för lunch/mellanmål och sedan kickboxning. Så det blir inte så mycket till helg för mig, men jag håller ut till påsken ;). Ska ni hitta på i helgen?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0