Dagens lista


Var sugen på att fylla i en lista idag, så varsågoda :).


Nämn något som gjorde dig glad igår: Kickboxningen och tisdagsmyset med Hannah, älskar att umgås med henne :).

Vad gjorde du kl 08 imorse: Stod utanför biblioteket och väntade på att de skulle öppna...

Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste igenom gamla inlägg i min blogg samtidigt som jag svarade på sms.

Det sista du sa högt: Lycka till! Puss puss

Det senaste någon sa till dig: Puss puss

Vad har du druckit idag: C-vitamin, aminosyror och vatten.

Vad var det senaste du åt: En halv proteinbar.

Vad var det senaste du köpte: Mat på Hemköp.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Grått och ruggigt!

Godaste glassmaken: Ben & Jerry's half baked, MUMS.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte...

Sover du tungt: Japp!

Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan faktiskt :).

Trivs du med ditt jobb: Jag trivs jättebra på mitt extrajobb :), har världens underbaraste kollegor! Dock är min huvudsyssla att studera, i alla fall i två månader till.

Favoritklädsel: Tajta jeans, vitt slappt linne och min marinblå jacka. Känner mig snygg då ;).

Favoritlåt just nu: Coconut tree med Mohombi :).

Vad ser du om du tittar till höger: Två vita garderober...

Vad gör dig glad just nu: Tankar på sommaren, påsken på Gotland och kärleken till nära & kära <3.

Vad ska du göra härnäst: Äta middag och sedan cykla hem till Mikaela och äta scones och mysa :).

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Seeeeeg. På grund av vädret :(.

Favoritgodis: CHOKLAD!

Kläder just nu: "Dagens outfit" ;). Smurftröja och leggings :P.

Sommarplaner: Jobba, fira världens bästa midsommar, tillbringa lite tid på Gotland och resa runt till mina kära vänner runt om i Sverige :D.

Hur många kuddar sover du med: Två höga, jag sitter nästan upp och sover :P.

Spelar du något instrument: Neej, tyvärr inte :(. Men jag har spelat gitarr och klarinett som liten ;P.

Morgon eller nattmänniska: Jag kan nog vara både och, men mest nattmänniska...

Vad är viktigast för dig: Mina vänner, min familj, träning, mat och sömn :).

Är du kittlig: Ja, under fötterna och på magen framförallt :P.

Snarkar du: Nej, men jag gnisslar visst tänder ibland.

Stjärntecken: Skorpion.

Äckligaste insekten: Jag har lite fobi för spindlar, är det en insekt? Annars finns det massa annat äckligt som myggor, kackelackor m.fl. Blääää!

Längtar du mest efter just nu: Att ta min examen!!! DRÖM :).

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0