Craving


Har ni också cravings ibland? För någon månad sedan var min craving riskakor med philadelphiaost och kalkon, mums! Men nu är min nya craving knäckemacka med mellankokt ägg och kaviar, smaskens. Börjar alltid dagen med en sådan macka och det är så himla gott. Jag är ju en riktig ägg-människa ;). Att jag aldrig tröttnar på ägg? Det kommer nog en vacker dag, jag njuter så länge jag älskar det :P.

Är glad att jag inte har cravings i form av något onyttigt i alla fall. Jag älskar ju allt onyttigt som godis, glass och pizza, men jag är absolut inte lika sugen på det som jag är på den här knäckemackan varje morgon. Konstigt egentligen.

Vad är din craving?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0