Bränd...


Tror ni inte att jag har bränt mig idag?! Idag har det varit så otroligt fint väder med klarblå himmel, stor sol och härlig värme :). Det gäller att passa på när vädret tillåter, så jag lade mig i hängmattan med linne och shorts en stund och läste samt värmde mig i solen. Om ni tittar på bilden ovan ser ni resultatet, en bränd panna och näsa samt "fin" linnebränna...lite klantigt. Solen är stark nu såhär i början, så under eftermiddagssolningen smörjde jag in mig med SPF30 och låg i bikiniöverdel och shorts. Riktigt härligt!

Hoppas på mer härlig sol imorgon, då blir det helbikinipremiär ;). Ska även vara duktig med att smörja in mig imorgon i så fall. Hahaha...någon som är förvånad?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0