Boktips!


Hälsokokboken bläddrade jag i häromdagen i bokhandeln och det fanns väldigt mycket goda recept i den. Är otroligt sugen på att införskaffa denna eftersom jag anser att det är en bra investering. Roligt att variera sig lite när det gäller maten också, man tröttnar så lätt på det man lagar om och om igen. Nyttiga och roliga recept!


Mat för dig som tränar föll jag för när dem rekommenderade den i Stadiumtidningen. I den står det om allt möjligt från hur du ska äta för olika ändamål (kanske bygga muskler eller klara av ett marathon) samtidigt som det står kommentarer om varje måltid, hur man ska lägga upp kosten med protein, kolhydrater osv. och lite fakta om kost. Jag är superintresserad av den här boken eftersom jag tycker sånt här är jätteintressant! Det som är värt att tillägga är att en av mina favoritbloggerskor Sparkibaken även rekommenderade den här boken idag.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0