Bikini?!

JAJJAMENSAN! Eller bikiniöverdel hade jag på mig idag när jag låg och solade på takterassen. Riktigt varmt och skönt var det att ligga där och steka lite med bra musik i lurarna ;). Tyvärr tog jag inga bilder eftersom det var en del annat folk där upp idag, men det var riktigt riktigt härligt! Vilken UNDERBAR dag :).

Först blev det en promenad på dryga halvtimmen innan jag gick iväg och handlade lite mat. Sedan blev det solning för hela slanten, låg på takterassen i ungefär en och en halv timme :). Nice nice! Efter det slängde jag i mig lite havregrynsgröt och cyklade sedan iväg till jobbet. Jobbade 17-20 idag, fick jobba över en stund, men kom hem hyfsat i alla fall. Hade ingen ork att laga middag ikväll, så jag slängde in lite potatisklyftor i ugnen och åt med lite dipp :P. Enkelt och mumsigt! Har även kollat lite tv och läst lite bloggar nu på kvällskvisten. Vad har ni gjort idag?


Lite röd efter steket i solen ;)...oooopsi!

Ska uppdatera min träningsblogg med mitt styrketräningspass och veckans planerade träning innan jag tar tag i disken och lägger mig för idag. Imorgon ska jag gå upp hyfsat för en morgonpromenad. Det blir en lång sådan imorgon eftersom jag tänkte traska iväg till Tornby och Willys för att fixa lite till påskäggen som ska ges bort på lördag ;). Det kan väl ta runt en 40 min att gå dit och sedan lika långt hem, härlig promenad med andra ord :). Sedan har jag en ganska lång to-do lista att pricka av. Måste hinna städa lägenheten, tvätta lite kläder, packa inför Gotland, fixa lite på stan och framförallt plugga innan halv fyra. Då ska jag nämligen möta upp Mikaela för en picknick i Trädgårdföreningen, hoppas bara vädret är med oss imorgon :). På kvällen blir det sedan kickboxning med Hannah och efter det är det tv-kväll med Desperate Housewifes och BB :P. Fullt upp med andra ord, får se när tiden finns för er ;).

Good night sweethearts <3
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0