9 April 2011


Underbara, underbara, UNDERBARA helg! Just nu står Ellen i duschen och snart är det min tur :). Vi har som vanligt haft fullt upp idag och det har verkligen varit en dag i Elins tecken ;). Vi började morgonen med en lång morgonpromenad runt ån i det otroligt fina och soliga vädret som är idag. Sedan handlade vi allt inför kvällen och morgondagen och fortsatte sedan hem för frukost. Mums!

Efter frukost gick vi iväg till gymmet och var där i två timmar (!). Jag lekte lite PT idag och visade Ellen en del bra övningar som jag brukar köra. Jätteroligt var det :). Ni som läst min blogg ett tag vet ju att Ellen gillar (och är riktigt duktig på) att fotografera, så hon har tagit en hel del bra bilder på mig i gymmet idag. Roligt att titta på dem sedan :). Stolt över att jag lyckats träna upp min rygg så mycket som jag faktiskt har! Vi avslutade med att köpa med oss lite sen lunch från Hälsofreak, blev varsin dinkelmacka med massa gott och nyttigt på.



Ikväll är det party som gäller för mig och Ellen :). Men först ska det fixas i ordning, äta plockmat (tradition) och lyssna på grym musik! Ska bli jätteroligt :D. Ska ni hitta på ikväll då?

Nähä...dags för mig att duscha, sedan blir det nog en liten powernap innan vi börjar fixa oss inför kvällen. Hörs!
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0