8 April 2011

Today is the day! Min underbara och älskade vän Ellen kommer hit under helgen, har längtat som en tok efter tösen <3. Kan inte bli annat än bra ;). I'm sooooo happy!

Men först ska jag avverka några timmar i biblioteket tillsammans med Ameli, c-uppsats står på schemat. Får se hur det går, jag vaknade med huvudvärk idag :(. Ska nog ta en värktablett innan jag går dit, annars blir det jättejobbigt att sitta framför en dator i flera timmar. Usch, inte kul med huvudvärk. I eftermiddag blir det sedan kickboxning med Hannah, hoppas bara mina ben orkar ;). Skön avslutning på fredagen! I kväll kommer sedan Ellen och då ska vi bara mysa. Wonderful <3.

Har sovit riktigt oroligt i natt, vet inte vad det beror på. Hade svårt att somna igår kväll också eftersom jag var så mätt...blev inte så många timmars sömn som jag hade hoppats på :(. Vaknade halv sju idag också och klev upp sju! Hade fått sova fyrtio minuter till om jag hade kunnat/velat, men jag kunde inte somna om. Drygt. Gick upp och fixade dagens matlåda, gjorde mig iordning och har precis ätit upp min frukost. Om en liten stund ska allting packas ner i väskan och så ska jag promenera iväg :).

Vaknade med den här låten på hjärnan, underbar!


/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0