7 April 2011

Underbara underbara vår :)! Nu skiner solen och det är redan nästan 13 grader varmt ute, det som är negativt är att det blåser. Dem har gått ut med klass 1 varningar i Linköping pga. hårda vindbyar. Hoppas inte att det blir allt för ansträngande att cykla till skolan :P. Men hur underbart är det inte att temperaturerna ökar hela tiden? Det är ljust på morgonen när man vaknar. Det är ljust fram till halv åtta på kvällen. Väderprognosen visar fint väder hela helgen, så nu håller jag verkligen tummarna för att det stämmer. I så fall ska jag och Ellen njuta av vädret, blir kanske lite sola på takterassen och varför inte inviga våren med en glass från Bosses glassbar? Vi får se vad som händer och hur vädret blir, igår stod det att det ska regna imorgon och nu visar dem stor sol...går alltså inte alls att lita på!

Idag började jag min morgon ganska tidigt, vid kvart över sju klev jag upp. Gjorde mig iordning och segade mig iväg på en morgonpromenad. När jag mötte upp Hannah blev det genast lite roligare att gå i det då ruggiga vädret. Medans vi promenerade visade sig solen och vi pratade på ordentligt (som vanligt :P) under hela rundan, kändes som den gick väldigt snabbt idag. Mycket trevlig start på dagen! Har efter det hunnit duscha, göra mig iordning och äta frukost. Ska alldeles strax packa väskan och bege mig mot skolan. Först blir det lite planering och sånt tillsammans med Ameli, sedan blir det att ta bussen till Norrköping och träffa vår kontaktperson. Ska bli intressant. I eftermiddag/kväll har jag planerat in en 15 km löprunda, så jag hoppas mina fötter håller (skavsår på ena foten och ont under den andra) och att sensorn fungerar denna gång...annars kommer jag bli väldigt irriterad.

Imorgon kommer Ellen <3. Känns hur underbart som helst!


Onsdagslyx! Keso med färska jordgubbar (!) och kanelmüsli. Supermellis :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0