6 April 2011


Regnet piskade mot fönsterrutorna när jag vaknade i morse och eftersom jag inte har någonting speciellt inbokat idag drog jag täcket över huvudet och sov en timme till :). I natt har jag alltså sovit 9,5 härliga timmar och jag antar att min kropp behövde det, älskar att sova! Nu på morgonen har jag satt igång tvätten, pluggat lite, fixat med räkningar och sånt där viktigt samt ätit frukost. Idag gjorde jag havregrynsgröt med banan istället för äpple, mumsigt med variation ibland.

Om en liten stund tänkte jag sätta mig och skriva på c-uppsatsen så att jag har det gjort medans jag är pigg :). Antagligen blir det en del pauser under dagens gång med lunch, mellis, lite datortime, lite tvtime, fixa med tvätten, göra müsli, städa osv. Det finns lite att göra med andra ord ;). Har ju redan börjat morgonen med plugg, så nu är det bara till att fortsätta.

I helgen kommer Ellen förresten <3. Ska bli underbart att träffa min tös igen, har bara blivit korta möten när jag varit hemma i Stockholm. Nu får vi två härliga heldagar och en kväll tillsammans. Kommer antagligen bli fullt upp som vanligt, förstår inte hur vi lyckas :P. Ska i alla fall dra med Ellen till mitt gym här och visa henne lite hur jag tränar, sedan blir det även lite party, shopping (för min del -> fönstershopping), god mat och MYS. Kan inte bli annat än toppen. Kämpar på med plugg i tre dagar till nu och sedan får jag njuta av en pluggfri helg :D.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0