5 April 2011


Är det redan eftermiddag? Är klockan redan fyra? Jag som alltid undrar hur jag ska få mina oplanerade dagar att gå, men det går alltid alldeles för fort :(. Idag har jag hunnit med en morgonpromenad, en lunch med Louise på Salladsbaren och fixa lite med c-uppsatsen. Ska sätta mig och skriva massor till c-uppsatsen imorgon, just nu har jag tyvärr ingen energi till det :(. Blev precis riktigt seg, vad kan det bero på? Kanske att jag vareviga kväll lägger mig alldeles för sent? Jag har sovit ganska lite flera dagar i sträck nu, kanske läge för skärpning? Jag som är så duktig med att sköta min kost och min träning slarvar med sömnen, inte bra! Ikväll ska jag lägga mig i tid :).

Idag är det mulet i Linköping med lite solinslag till och från. Under min morgonpromenad började det dugga, så det var lite småsegt. Jag har dessutom det där jobbiga skavsåret på vänster fot som inte var allt för bekvämt att promenera med (trots dubbla plåster och bra strumpor). Ska försöka plåstra om det ordentligt till kvällens kickboxning. Hoppas verkligen att den ordinarie ledaren är där idag, har inte kört hans pass på flera veckor och jag saknar det! Så ikväll blir det alltså lite träning och till middag serveras det pannbiff med fetaost och potatis, smaskens :). Vad ska ni äta?

Nu ska jag chilla lite i soffan en stund innan det är dags för mellis.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0