4 April 2011


Mina naglar är ljusrosa :). Fint va??

Lunch-paus :). Nu är det dags för lite välförtjänt lunch, idag bjuds det på tonfiskmackor och frukt ;). Hoppas ni äter något lite roligare än mig :P. Vi har suttit och sökt massa artiklar/böcker under förmiddagen och sitter nu och försöker få ner vad det är vi egentligen vill skriva om, blir nog bra det här tillslut ;).

Imorse vaknade jag av klockan och kände mig jättetrött, ville verkligen inte kliva upp. Sov "bara" sju timmar och det är som vanligt alldeles för lite för mig. Måste bli bättre på att komma i säng i tid. Men jag hoppas att löprundan i eftermiddag ger mig ny energi att orka vara vaken en stund ikväll, men som sagt, tidig sänggång.

Nu LUNCH :D. Hörs!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0