29 April 2011

Plugga -> Styrketräna -> Jobba -> Sova = Min fredag!
Roligare fredagar har man ju haft ;). Ska alldeles strax ta tag i plugget och sitta med det fram till lunch. Sedan har jag en del att fixa innan det bär av till gymmet för styrketräning. Ska träna överkroppen idag, var två veckor sedan nu, så det ska bli skönt :). Duschar och sånt på gymmet för att direkt efteråt cykla till jobbet. Jobbar 17-20 idag, så det är inte speciellt många timmar. Hoppas jag jobbar med roliga personer också, så mycket lättare att jobba då :). Ikväll tänkte jag laga lite matlådor, mysa framför tv:n och lägga mig tidigt. Blir en lång dag imorgon. Vad sysslar ni med denna fredag?


Oldie...en bild på mig från 2007. Jag undrar vart den här skjortan är?!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0