27 April 2011

Gokväll på er!
Hoppas ni alla haft en underbar onsdag? Min onsdag har varit helt ok! Lite seg och så, men jag har fått mycket gjort :). Det började med att jag vaknade till ÖSREGN i morse, inte så jättemysigt med tanke på att en hel del tid skulle tillbringas utomhus idag. Men jag ignorerade det och fixade mig iordning och sånt innan det bar av till Campusbussen med Ameli. Som tur var var det uppehåll när vi cyklade. Idag har vi alltså varit i Norrköping och intervjuat två personer till c-uppsatsen, det gick jättebra och jag är riktigt nöjd. Det sega är bara bussresorna fram och tillbaka, jag blir så himla seg under dem.

Hann i alla fall hem en liten sväng innan det var dags att cykla till gymmet för träning. Tyvärr var medel 70-ledaren sjuk, så det var vanlig medelgympa idag. Det är verkligen stor skillnad på det och 70 minuters passen, så efter det passet sprang jag in på gymmet och körde 10 min roddmaskin + lite styrkeövningar för överkroppen. Riktigt skönt efteråt :). Har även hunnit diska, plocka undan och dammsuga lägenheten. Var så trött på att bo en smutsig lägenhet nu. Till middag serverade jag mig själv tortillas, mums!

Goood night på er <3

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0