22 April 2011

GOTLAND :D!
Jag har såååå mycket att berätta för er :). Jag har hunnit springa ett halvt marathon, jag har skrivit på ett jobbkontrakt inför sommaren och jag är äntligen på öarnas ö, Gotland! Men allt det här får vi ta senare, för snart ska jag byta om till lite finare kläder och så ska vi iväg och äta Gotlands godaste räkmacka (?). Ska bli jättetrevligt och gott :).

Vaknade tidigt idag och drog med pappa och farfar ut på en morgonpromenad i det fina vädret :). Efteråt blev det en god frukost, en dusch och sedan somnade jag en liten stund efter mys med familjen och lite läsning. Har inte sovit så mycket under två nätter i rad nu, så då blev det visst en förmiddags powernap :P. Har inte gjort många knop sedan dess, men det är väl det som kallas semester ;)? I eftermiddag blir det en löprunda på milen och sedan god mat och chill med familjen <3. Hoppas ni alla har en lika underbar långfredag som mig?!


Kanske dags att byta om från knalliga mjukisar till lite finare kläder?!?!

Vi hörs senare <3. Glad påsk!
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0