20 April 2011

Idag åker jag till Stockholm och imorgon vidare till Gotland :D. LYCKA!

God morgon :). Hur många är vakna? Jag klev upp halv 6 idag *gäsp*. Detta på grund av att vi ska vara i Norrköping och intervjua klockan 8. Känner mig hyfsat pigg nu, men det kommer säkert en dipp under dagen då jag blir megatrött. Hoppas på att få sova lite på Campusbussen mellan Linköping och Norrköping samt på vägen hem ;). Ska ju ut och springa 2,1 mil efter lunch idag...hoppas inte att det blir alldeles för varmt ute tills dess bara, då kan det bli riktigt kämpigt. Aja, ska inte springa oerhört snabbt, utan mer köra uthållighet idag. Önska mig lycka till :).

Ska även hinna packa det sista, dra en repa med dammsugaren och sedan gå till tåget som ska ta mig till Stockholm. Ikväll ska jag sova över hos farmor och farfar inne i stan :). Åker med dem (och syster) till Gotland imorgon. Sweet!

Vi hörs när tiden finns! Bjuder på två bilder från den mysiga eftermiddagspicknicken med Mikaela igår :).



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0