19 April 2011


SOOOOOOOL idag också och riktigt behaglig värme :). Kan inte annat än att älska livet en dag som denna! Vad sysslar ni med denna soliga dag? Har ni påsklov eller måste ni, precis som jag, sitta inne och kämpa med skola/jobb? Vi får hålla tummarna för underbart och soligt väder under torsdag till måndag istället!

Började min morgon genom att promenera ut till Tornby för att införskaffa lite smaskigt till påskäggen, totalt blev det 1 timme och 30 min promenad :). Bra start på dagen! Varmt och lite svettigt var det också, men wonderful i alla fall. Har precis ätit upp min goda, lyxiga och rejäla frukost och ska alldeles strax sätta på en maskin tvätt och duscha. Sedan ska jag sätta igång med pluggandet samt fixa inför morgondagens första intervju. Spännande! Ska även hinna med en liten kortis på stan, städa lägenheten lite samt packa. Kom även på att jag glömt mina solglasögon (på bilden) på jobbet, så jag måste cykla förbi där innan kickboxningen ikväll.

Hörs kanske senare!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0