14 April 2011

Ändrade planer...jag är egentligen ingen speciellt spontan människa då jag gillar att ha mina dagar strukturerade och gärna veta flera dagar i förväg vad jag ska träna, om jag ska plugga eller om jag ska jobba. Men idag ringde dem från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in tre timmar ikväll eftersom de har kris och jag sysslar ju alltid med massa annat jämt, så jag tänkte att jag skulle vara sjysst och ställa upp idag. Detta innebar ju dock att jag inte hinner med min 15 km löprunda, vilket känns riktigt bittert. Så jag slängde om träningspassen lite och istället för att träna styrketräning imorgon får det bli idag istället och tvärtom. Ska snart packa ihop en väska med lite ombyte, träningkäk efter träningen och sånt för att kunna duscha och åka till jobbet direkt efteråt. Aja, detta är nog bara nyttigt för mig. Måste bli lite mer spontan ;).

Jag har i alla fall hunnit med en liten sovmorgon följt av en lång morgonpromenad :), blev 75 min idag. Härligt att solen kom fram efter en stund också, det gör alltid promenaderna lite bättre. Har hunnit med lite plugg (inte alls lika mycket som jag hade hoppats på), men kommer behöva sätta mig med det ikväll igen efter jobbet. Sånt är livet just nu. Plugga, träna och jobba. Men snart är det påsk :). Längtar!

Jag jobbar tors-mån nu, så det blir ganska dåligt med uppdatering på bloggen. Jobbar kväll idag och imorgon, dag på lördag och söndag och kväll på måndag. Så det ska hinnas med både plugg och träning under dem timmarna jag är ledig :). Inte känna sig stressad nu ;).


Skrattattack :P

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0