12 April 2011

I skolan...

Just nu befinner vi oss i skolan och försöker skriva c-uppsatsen, det går segt, men framåt. Vi väntar även på att vår kontaktperson ska höra av sig snart så att vi kan få börja intervjua lite folk :). Är lite trött på att skriva massa teori nu. 

Imorse vaknade jag tidigare än tuppen (06.20), efter bara sex timmars sömn. Hoppade i lite kläder och begav mig ut på en morgonpromenad i bra tempo runt ån. Måste säga att jag är riktigt imponerad över alla pigga morgonlöpare som var ute och sprang, mötte säkert ett tiotal löpare som var hurtiga. Jag önskar också att jag hade orken och energin att springa på morgonen ibland, för då har man det överstökat liksom ;). Det är roligt att det börjar bli lite mer rörelse i Linköping nu i och med att uteserveringarna öppnar, Bosse Glassbar är redan välbesökt och det kryllar av hurtiga människor som går/springer runt ån :D. Det är trevligt med lite liv och rörelse tycker jag.

Tyvärr var inte solen eller värmen med mig i morse, men det gör inte så mycket. Det var skönt med frisk luft i alla fall. Känner att jag orkar hålla uppe min motivation lite bättre efter frisk luft och motion :). Åt en god frukost till frukost och har nu precis ätit upp min kycklingsallad till lunch. Gott i gott gott! I kväll blir det kickboxning med Hannah och efteråt ska jag bjuda henne på hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis. Ska bli väldigt smaskigt! Blir även lite Desperate Housewifes.



/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0